środa, 12 lutego 2014

Pomóżcie !

Słuchajcie mam dla was taką propozycję...

A więc założyłam kanał na Youtube i chce mieć jak najwięcej widzów...
Mam na razie 4 widzów i chcę żebym ich uzbierała, aż 100 000 !!! Powiecie teraz: WOW Boli Cie coś nigdy tylu nie uzbierasz.
No więc moje filmiki są jak na razie nie przerabiane.
Z pomocą mojego kolegi stanie się inaczej...
Kiedy już będę miała 10 000 Widzów, będę robiła konkursy i będą nagrody rzeczowe...
Tak będę kupowała nagrody z Hajsu z Youtube :)

Także proszę was o wsparcie, pomoc Subskrybujcie mój kanał, piszcie komentarze i dawajcie łapki w górę ♥♥
Jeśli mogę na was liczyć... :'(

Wierze, że jesteście zajebistymi ludźmi i pomożecie biedną dziewczynkę :)


To link do mojego kanału: https://www.youtube.com/channel/UCr9-uXfrxmcDx3u_fxRLe3Q


Pamiętajcie kocham was i liczę na was ;***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz